TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Fredagsmys eller inte. Det är frågan det ;-)

Kategori: Allmänt

Frågan är om man ska gotta till sig med lite B o J som så snällt ligger där nere i frysen och väntar på mig....
 
Har ju hållt stenhårt på att ensadt nån gång på helgen!!
Men nu e de ju så att det är kalas på söndag..
 
Sjukt att jag ska ha behöva ha ångest om jag ska äta eller inte! Det är väl det som kallas ätstörningar.
Men det som gör att jag drar mig mest för att slänga i ig onyttigt är den stundande operationen. Den kom fortare än jag trodde och jag ville gärna försöka avvänja kroppen eller rättare sagt vänja den vid att inte ha så extremt ätarsug i veckorna (eller sötsug, det kvittar vilket).
 
Ska vänta till 20:00 alla fall. Då kommer det en tjej och hämtar en sak jag sålt!
 
Denna hade Ica i Lönsboda tagit hem. Så glad jag blev. Nu har dom hela 3 sorter och välja på ;-)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: