TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Grattis Tova Bengtsson!!

Kategori: Allmänt

Vilken värsting!
Dottern till henne jag jobbade hos (travet) efter gymnasiet.
Höll på att bli galen på henne ibland men hon var för det mesta go. Hon var ganska busig ;-)

Hon började allt mer med hästarna när jag slutat där. Det blev ridinriktgning och hoppning som gällde. Hon har ridit in alla sina ponnys själv och dom är jätteduktiga.
Sen tog hon montélicens för nåt år sen och det har ju bara gått spikrakt uppåt!
Hon har även en häst hon har fått äran av sin mamma att träna själv (eller om det är hennes??) och denna häst har även fått föl. Inte många som tartar igen och gör dom det är dom då inte i täten. Inte för det mesta.
Nu har dom 1 1 0 1 1 1 i raden sen en 4 sen en 1 igen!!!
Kolla: https://www.travsport.se/hast/visa/610228/resultat
Ja det är skitkul!
Tova är född 95 så hon har hela framtiden för sina fötter. Och vilka födda 95 har tjänat 180 000 under ett år? Och året är inte slut än...

JA jag är avundsjuk ;-)
Därför knycker jag en bild från hennes blogg (tror inte det gör nåt)

Kommentarer

  • Tova bengtsson säger:

    Oj! Jag såg detta nu, har inte fattat riktigt att du haft blogg som du uppdaterar. *Jag i en nöt* Men tack så mycket för alla fina ord, och det är superkul att du följer mig på travfronten. (Så jag iallafall ha ett "fan" gentemot Åsa Svenssons 1k+ hahah). Såg också din fot, vad har hänt med den???!! Ser ju skitläskigt ut :(( Du får väl komma och hälsa på oss någon gång, vår gårds osynliga portar är alltid öppna för dig:) Haha. Kram :)

    Svar: Haha, ja jag tycker det är skitkul! Du skulle alla fall aldrig hålla på med trav när du blev stor minns jag du sa ;-)
    Jag har opererat den. Har haft problem med en knöl som gjort ont så tillslut fick det bli operation.
    tinafinis

    2013-10-13 | 19:58:07
    Bloggadress: http://tovabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: