TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Hatar mardrömmar!

Kategori: Allmänt

Vaknade inatt av en sådan där tydlig detaljrik dröm igen. Har drömt väldigt tydliga drömmar dom senaste dagarna och jag kan precis beskriva hur omgivningen såg ut och allt. Det har varit ställen som inte varit främmande i drömmen men som inte existerar i min verklighet. Två gånger har jag drömt om mitt X och vatt i ett hus. Det har varit två olika hus. Just nu minns jag inte det första. Men jag sa till Jens att jag mindes det exakt och jag skulle kunna rida upp det uppifrån. Samma sak inatt, eller imorse var det som han åter igen dök upp i drömmen fast i ett annat hus som jag exakt kunde beskriva hur det såg ut. Ja dom två drömmarna har jag bara varit förbannad i. Jag har vatt stark och verkligen satt mej emot precis allt. Jag har vatt så arg så arg. Heh, rätt skönt, men var lite småirriterad på morgonen här om dagen... Ibland skulle jag bara vilja utdela en smäll på käften. ;-) Men åter till det som väkte mig inatt. Var skitläskigt. Jag var vid ett hus ute på landet. Vet inte riktigt vems det var eller vem som bodde där. Men jag kan se detaljerna så tydligt. Det började skymma ute och jag höll på att sätta upp fårstaket. Vita korta plastpinnar med två vita trådar som redan satt fast i dem. Jag typ drog det fram och satte i. Jag gick typ bakom huset på en åker och på min vänstersida hade jag lite sly och sånt. Åkern löpte som ett L och gick som i en liten sluttning ner brevid husets andra sida. Det trasslade sig lite och jag skulle snurra det rätt. Börjar tänka på vargen som fanns i trakterna och kolla bak. Då står den brevid typ sly/skogskanten där vid huset och blänger på mig. Jag blir förståss livrädd och ska skrämma bort den. TÄnker att jag hinner aldrig få upp min mobil för den är så jäkla seg att få fram kameran på och det är ändå för mörkt att fota. Jag gjorde mig stor med armarna och sprang och tjoade mot det. Men den stod kvar och glodde ett slag innan den sprang iväg på andra sidan huset. Jag genade och sprang hitom huset för att se om jag kunde se den. En kanin for förbi och vargen sprang efter. SEN POFF så vaknade jag i värsta hjärtklappningen som jag gör om det var en mardröm. Riktigt kulsigt. Jag fick ha lampan tänd sen..... Vargen har tydligen vatt i Lönsbodatrakten inatt... Får se var det blir för spännande inatt. Hoppas på något trevligt alla fall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: