TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Kan man bli gladare?

Kategori: Allmänt

Struntade i strechingen på bottcampen idag då tiden började dra iväg och vi hade inte ätit kvällsmat än och jag skulle åka och jobba.

Springer hem och vad möts jag av då?
Sambon står och lagar mat!!! Ja, han brukar inte göra det då han är osäker på hur man gör.
Men han hade fixat köttfärssås och spagetti. Jag blev jätteglad. Jag bad honmo bara snällt innan att om han ville så fick han gärna hacka löken alla fall, men han hade gjort allt sammans!
Det smakade jättebra. Jag duttade bara i lite creme fraiche i färsen och lite philadelphia, men det hade inte behövts. Jag ville bara bli av med lite av det.
Jag blev så otroligt glad!


Som sagt, det var bootcamp.
Det helsjuka var att en som vi typ pratade om innan jag gick dit var där. Helskumt. Högst otippat. Men ja, livet är skumt ibland.
Körde lite nya övningar. Kändes en del i kroppen!

Några timmar innan sprang jag och Jens en runda. Eller ja, blev en del gående med då han inte pallade riktigt.
Imorgon har han lovat att följa med till gymmet.
Då är det biceps, rygg och mage som står på schemat.

Nu ska jag fortsätta att jobba natt.
Nya schemat är spikat nu och börjar gälla från och med söndag! Perfekt för min del!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: