TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Målat, tränat, bakat

Kategori: Allmänt

Idag har både jag och Jens vatt på gymmet, Ingen bra tid att vara där kl nio för då var det fullt av folk, Middagstid är bättre. Efter det körde vi ner till svärföräldrarna. Jens plockade fram sin lille gamle bil som han tänkt börja köra med. Hehe, så söt så. Hemma igen kollade vi på när han vann Laholm 2 dagars förra året. Jag hade sett det innan men då visste jag typ inget på folkrace så jag ville se det igen. Mm, ja.... Sen åkte han och jobbade och jag sprang en runda. Två varv på grisabanan i värmen. SLipade och grundmålade våran "nya" säng. Tänkte få den klar till operationen så vi slipper trängas. Vi trängdes tillräckligt när jag bröt ryggen, höll på att skriva det bara.. Kändes som det. VI ska byta sovrum med. Går inte och sova i detta rummet. På tok för mycket ljud. Nehe nu ska ja spela lite sonic medans ja väntar på att älsk kommer hem

Kommentarer


Kommentera inlägget här: