TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

MÖÖÖÖÖR

Kategori: Allmänt

Kan man säga att jag är efter denna veckans träningspass!
 
Fick sådan träningsverk av benpasset i onsdags så det var ju inte lustigt att benen knappt bar mig hem.
Har ändå sprungit båda igår och idag. Korta rundor på ca 4 km.
 
Idag tränades axlar, bröst och triceps. Måste nog ändra upplägget där lite i vilken ordning jag körde allt samt vila lite mer mellan setten.
Efteråt kunde jag knappt lyfta armarna och det kan jag knappt nu heller så imorgon behöver jag nog hjälp med av och påklädning!
 
Jobbat inatt.
Då jag inte gjorde mina sysslor så spelade jag ett gammalt spel - Zoo Tycoon hela jäkla natten. Tiden rann iväg helt och hållet. Tror inte jag nickade till en ända gång.
 
 
 
Börjat få igång säljande på mina hästsaker nu! Känns bra.
Frida ska ha loppis så jag ska nog köra dit hästasläpet och se om det går att sälja lite av mitt skräp ;-)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: