TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Seg idag

Kategori: Allmänt

Hej hej
Vaknade 11(!!!) idag.
Var som en zombi då men masade mig upp.
Ont i alla muskler i kroppen. Ska inte benen gå om snart? Även rätt ont i sträckning jag lyckades få igår på gymmet.
 
Men jag var inte sämre än att jag drog på mig löpardojorna. Kände absolut inte nåt motstånd trots smärtan och tröttheten. Är väl inne i en bra period nu då :-)
 
Hade redan bestämt att jag skulle ut på en längre runda idag då jag käkade glass och lite chips igår. Så det blev runt hela Lönsboda. Det är ca 7,5 km. Mot slutet ca 2 km hemifrån släppte smärtan i benen och jag kunde öka på farten. Kändes bra.
 
Käkade frukost och sen stack jag och målade Jens Laholmsbil!
 
NU sitter jag och letar recept på nåt med mozzarella i.
Lutar åt pizza el nåt. Nyttigt och bra.... Kanske gör det på ett tortiljabröd. Slipper åka och handla alla fall!
 
Hej hopp
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: