TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Uppvärmning A o O!

Kategori: Allmänt

 
Jag brukar gå ner till gymmet och sedan börja lyfta direkt. Har fungerat bra. Lagom promenad dit för att bli lite varm i kroppen.
 
Hade jobbat inatt och stack dit direkt efter jobbet. Jag bytte om fort och tog cykeln ner. Började lyfta med en gång. Dröjde inte många lyft förens jag sträckte mig i baksidan av låret.
Smartboll...
 
Kunde knappt cykla hem sen. Och jag som har löpning inplanerat i eftermiddag....
Får se om det går!
 
I övrigt gick ben/rumpa/vader-passet riktigt bra idag.
 
Fick förresten en fråga om att ev bli instruktör för nåt pass men jag vet i fasen om jag är rätt person till det.
Man fick gå utbildningar och sådant. Men nja. Jag vet inte.
OP står inför dörren med så det är nog inte så lämpligt. Men det var jätteskoj att dom frågade.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: