TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Vargfilm och folkrace (?)

Kategori: Allmänt

Så nu har jag sett ett av tre klipp på vargen som var i Kileberg/loshult igår.
Skrämmande då den springer rak in mot samhället en bit innan den viker av...
Får se om den får lov att delas med.
Har frågat. Var lite ovårdat språk i klippet så dom kanske inte vill dela det.

I ala fall.
jag och Jens vaknade kring ett tiden idag.
Drog på oss några trasor och körde i ilfart till hästveda för att titta på lite folkrace.
Han se sista damheatet innan finalerna. jessica var med där.

Hon hamnde i A final och höll nästan på att slå hon som vinner för det mesta ;-)
Det så lätt att stå vid sidan om och säga si eller så. men jag tycker hon körde bra!!

Idag har vi inte tränat ett skit. Utan efter hästveda körde vi till garaget och fixade med 99:an. Jag var till stor hjälp. Tryckte på bromspedalen åt honom när han fixade bromsarna. Lyckades trycka ut kolven oxå.. hehe. Men han fick in den utan att plocka isär allt. Tack och lov.
Sen däckade jag inne i bilen.....

Nu sitter jag på jobbet och lökar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: