TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Brum brum

Kategori: Allmänt

Imorgon ska jag åka och hämta vår nya bil.
 
Gillar inte att att köra så långt själv och på okända och stora vägar. Men det ska väl gå bra.
Tänkte först åkt dit tidigare för att shoppa lite, men nej! Det ska jag inte.
 
Igentligen skulle jag fixa till en sak på den innan jag börjar använda den men strunt samma. Jag gör det efter jul. Inget som är sönder utan bara en liten detalj jag vill ha fixat.
Sen måste jag köpa ett nytt emblem för den har ju fått saabsjukan och tappat färgen på det på huven. Är så fult!
 
Idag har vi vatt i Kristianstad och fixat lite. 
ALlt är väl  typ färdigförberett nu inför jul o sånt.
 
Undrar vad man ska göra på nyår.... :-/ Inget som helst planerat.
Antar det blir som förra året. Jag, Jens och Erik.. OK vi hade jättetrevligt. INga bekymmer om det och det kommer vi säkert att ha  denna gång också om så blir fallet.
 
Men jag har en saknad av umgängeskrets. Folk har sina gemensamma vänner där dom har bestämt var år att dom firar ihopa osv.
Sådant saknar jag så innerligt!
 
 
Inte deppa mer idag när man borde vara överlycklig idag!
 
Hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: