TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Lucia

Kategori: Allmänt

Glad Lucia
Infogar en bild från SSO idag. Fick ju alla fall ta på mig en Luciakrona ;-)
Visst är vi vackra jag och min fina Nightwisper?!
BIlden är tagen i i Västkobbens Fiskeby efter att jag fiskat upp dagens fisk - Sill... Hatar att fiska. Tar sådan tid. Och det värsta är när man ska fiska i Skördebyggden och fiskeställena är på helt skillda håll, det nappar aldrig och det tar en evighet att rida mellan alla ställen...Hoppas jag slipper det snart.

Min tredje häst i spelet, den andra jag köper. Ponnyn tog en jäkla tid att levla klart, och jag var så trött på den för den fick för sig att tvärnita när som helst och den var såååå långsam.
MEN när jag väl var klar med levlingen med den och körde ponnyloppet en sista gång (var tanken) så visar det sig att den är en av dom snabbaste i hela spelet!
Så det triggade mig lite att skaffa nya snabba kläder samt utrustning till hästen som gjorde oss ännu snabbare. Har inte ridit den så mycket på sistone så den är bara gul-glad nu.. Men så fort jag får tid ska jag göra den glad igen och bli bäst i ponnyracet ;-)

Hmmm, jag spelar mestadels på natten. Men nu väntar jag på att degen ska jäsa, bakar lussekatter.

Hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: