TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Så var julafton över

Kategori: Allmänt

Den 23e firade vi hos Jens syster med familj.
Jättetrevligt. Vi spelade bingo och åååt.
Det blev lite alkohol också och kombo med celsius gick faktiskt rätt bra.
Blev inte trött en enda gång på kvällen.
 
Vi var nära att vinna på bingot allihopa. Men ingen vann.. Men man ska väl inte vara så hagalen.
 
JAG fick massor av paket. Det är jag inte värd. Varför ska jag ha en massa paket??
Jag blev så tacksam, och så glad och framför allt rörd.
 
Idag firade vi hos mamma.
God mat och trevligt. Till och med tomten kom. Läskig som fasen. Usch. Sa till att han fick inte knack på källardörren för jag blir så rädd då.. Minne från liten..
Inez och Tove verkade nöjda med sina paket.
 
Nu sitter jag på jobbet, mätt och stinn. FÖrra året sjukskrev jag mig på julafton.. Hejja... Men det berodde på lite saker.
I år ska jag tjäna dom goa slantarna även om jag hade velat vara hemma och mysa.
Även imorgon blir det jobb.
ANnars hade det vatt Granada. Men nehepp. 
 
Ha de så bra alle sammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: