TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Att försöka snärja sig. ..

Kategori: Allmänt

För ett tag sen blev jag varnad för en person.
Tack för det. Det var bra för jag slipper ödsla energi på denna människan.
Särskillt nu då jag vet allt. Eller inte allt. Men fullt tillräckligt.
Usch tvi och blä säger jag bara!
Tänker inte precis prata med denna!
Åååå så försöker denne snärja in sig. Fattar man ju först när man vet vad denna möjligen skulle vilja.
Även blitt varnad av en annan men ja vet inte om det är om samma men jag antar det är det då dom vet vad det handlar om...........
Jag är glad jag fick veta detta om denne och sen fått reda på tillräckligt mer..
Jag är fruktansvärt ledsen för jag trodde att denne ville vara en vän. Pratat massor med mig. Skrivit på fb mm mm.
Jag var glad av att knyta nya bekantskaper.
Men nej... vilka kan man lita på??

Jag vill och tänker hålla fast vid dom man kan lita på.
Har blitt lite tokigt med en men jag vill verkligenen inte förlora denna vän.
Hon vill mig bara väl!

Nu skall ja diska o städa lite.
Har vatt på gymmet från tolv till 14 ungefär...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: