TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Folkrace och sånt

Kategori: Allmänt

Blev lite lessen idag när jag såg att filmen från min debut fanns. Jag ville inte veta av den över huvudtage.
Vill aldrig se den!!!
Men så såg jag den :-((((
 
Skällde lite och sa att han fick slänga den.
Ja trams jag vet.
Men jag skäms så in i det djupaste över det första heatet.
 
Jag vill ju bara tycka det är kul!
 
 
Tjatat nu ikväll om att träningsköra tillsammans med honom. Han har ju lovat att jag skulle få åka med.
Jag vill ju lära mig, jag vill bli duktig. Men jag vill inte ställa mig på startplattan i ett race och vara osäker på om jag kan manöverera bilen eller inte, och inte veta hur jag ska göra i vissa situationer. Kan vara enkla situationer, som hur man tex häver en lite sladd eller hur man få bilen rak om man börjar kränga..
Alla tips vill jag ha från hans håll!!
 
Lär ju inte köra nåt förens nästa år, men jag bönade och bad om att få träna innan min op.
Har tydligen inte nån "liten" motor som passade mig i ordning riktigt, eller bil, jag vet ej.. Men han skulle försöka ordna.
Men var då tvungen att ändra lite i planerna.. Han håller på att fixa till alla bilar nu igen så dom är startklara. Har gjort tre nu.
Jag sa till han att han itne behövde det. Men bara jag visste att vi kunde köra tillsammans. Mesig som jag är.
 
Få se vad som händer. Men jag vill visa eller känna att jag faktiskt kan jag också! 
Menar inte att vinna, men att jag kan köra och ta mig runt utan att shabbla till det så pinsamt.
 
Tänk vad en film som ligger kan ställa till många tankar...
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: