TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Sjukhuset

Kategori: Allmänt

Idag kl 13:00 ska jag infinna mig på Hässleholms sjukhus.
Har inte väldans ont just nu, så därför är jag lite nervös över vad jag gett mig in på.
Men det ska bli skönt att få det här igenomdiskuterat ordentligt.
 
Det är nog lika bra att jag gör en operation. Jag hoppas ju så innerligt att min fot ska bli bra. Jag vill kunna gå i alla skor som jag vill.
Jag vill vara fin med högklackat och sådant. Kunde ju inte få på min sko ens en gång till förra granada...
 
Det är bara så synd att allt jag kämpat för och fortfarande kämpar och strävar efter kommer sättas åt sidan.
Jag kommer inte kunna springa på väldigt länge.
Är så rädd för att gå upp i vikt.
Funderar på att kontakta en dietist som kan tala om för mig hur jag ska tänka.
Jag får säkert info om hur och vad jag kan träna.
 
Benen är ju dock den del av kroppen jag vill träna mest nu för att få bort fettet. Eller ja, fett bränner man mest av att springa. Visst man bränner fett vid styrketräning med men inte på samma vis.
Undrar hur länge det i så fall dröjer innan man kan göra nåt med benen igen. Ja det ena benet kommer ju inte att sargas.
 
 
Funderar på hur jag ska göra när jag kommer hem från jobbet.
Har lite funderingar på att ta en snabbis på Grisabanan. Hinner inte ikväll, då är det TRX. Kunde väl kanske nöja mig med den..
Men imorgon är det inte säkert att det blir så mycket träning för då är det en speciell dag :-)
 
Får se hur jag känner mig när jag kommer hem.
Har vatt ovanligt pigg inatt. Började ju den första timmen med att klämma i mig tre koppar kaffe. Sen har Jens med jobbat hela natten så vi har skrivit ungefär hela tiden!
 
Just nu sitter jag och kollar på dokumentären om Ingvar Kamprad. Ska fortsätta med det.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: