TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Dagen idag

Kategori: Allmänt

Sov ända till kvart över 12!!!!! Det var skönt. Men kunde vatt utan drömmen jag drömde innan jag vaknade.
Jens duschade ihop med en annan tjej. Det var en skådespelare i Skilda världar, inte en aning om varför det var just hon. Inte ens sett henne på bild nån stans.
Jag var så arg så jag kokade och drog iväg.
 
Steg alla fall upp sen. Drog på löpardojjorna och for iväg ner till Grisabanan. Där körde jag 4 intervaller i långa backen och sen hem igen.
 
Sen åkte jag och klippte mig och efter det målade jag klart i rummet där uppe.
Eventuellt får vi köra en omgång vitt till. Håller tummarna att vi slipper. Märker vi imorgon.
 
Imorgon ja. Ja då jädrar händer det kanske saker ska ni veta! Men inget bestämt än ;-)
 
 
I övrigt i helgen så kommer eventuellt en gammal klasskamrat från grundskolan och hälsar på. Vi ska ev till granada. Jag som inte skulle festa mera. Och jag som INTE skulle till granada sist...
AJa, ska bli kul att ses. Vi har inte festat ihop sen 7-9:an nån gång ;-) innan Balders.
 
Nehe nu ska vi ha rapport på jobbet.
Ska förresten till gymmet direkt efter jobbet imorgon. Lär vara där ca 7:30. Kör bara axalarna och lägger in lite mage så det tar inte så lång tid.
Sen får det bli en liten löptur när jag vaknar. Funderar på att prova köra stolpintervaller runt hela Grisabanan bara. Kommer väl inte kunna gå på foten sen..
 
Hej hopp
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: