TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Ett år sen vi SÅGS

Kategori: Allmänt

Idag, eller igår om man tar exakt samma veckodag, så var det ett helt år sen jag och Jens sågs och pratade IRL för första gången.
ELler ja, jag och Jessica gick och hälsade på en gång i oktober också, men då hade jag ju inte fattat att det var han jag ville ha.
 
Men i alla fall så gick jag och Jessica till pubben denna kväll. Vet inte om vi åt eller om vi bara drack. Antar vi gjorde båda delar.
Hade ju snackat lite med Jens på fb i ett par veckor så han hade koll på vart vi var.
Han var lite nere då det skett lite saker inom folkracen på kort tid.
Han messade lite med Jessica har jag för mig och så sa jag att säg till han att komma då.
Det gjorde han.
På nåt sätt kändes det bara så rätt då.
Haha, messade Jessica där vi satt att det kändes faktiskt bra.
Vet inte om det bara var nåt som sa klick.
Hände inte så mycket mer intressant den kvällen. Alla sov i sina egna bostäder alla fall.
 
Tog nårra dagar att fatta att jag nog verkligen var kär i honom. Men det var jag.
Dröjde nån månad till innan vi verkligen blev tillsammans..
Sen tog det hus i helvete när jag skulle berätta detta för vissa människor!! Detta höll på att knäcka mig totalt.
 
 
Men mitt val var helt rätt!!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: