TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Äldst så det sjunger om det.

Kategori: Allmänt

Haha.
Betalade en månad för att ge spelet en chans. 49 kr...
Jag insåg snabbt efter att ha gått med i en grupp att jag är nog äldst på hela spelet.
Dom frågade hur gammal man var och jag sa att jag är garanterat äldst. Nähä sa nån, det är jag osv.
Sen var ju dom kring 10 år. HAHA. Jag bara. OK, jag var äldst.
Jag sa aldrig hur gammal. Erkände att jag var gammal nog till att ha ett jobb och att jag var sjukskriven och att jag ville ha nåt att fördriva tiden med ;-)
Dom fråga om jag var över 20 och jag svarade strax över ;-)
 
Hon som skapat klubben annordnade en tävling. Jag blev tvåa..
Sen så var det dags för disco. Följde med dit, men avvek sen. Kände att jag var lite för gammal för om jag kan likna det med Pulsen när jag var liten ;-)
 
Mina uppdrag för dagen är slut förutom ett fast man var tvungen att ha en ponny och det har jag ingen. Dom var rätt dyra. Man kan handla för två sorters pengar. Den ena tjänar man på uppdrag och den andra får man veckovis. Dock gick baa ponnysarna att köpa för veckovispengarna.
 
Imorgon får nog min häst lära sig att hoppa. Bra det då kan man gena lite mer i terrängen.
 
Här har vi mig då ;-)
 
Kan kanske visa lite mer bilder nån annan gång
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: