TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Ups, kunde hänt en olycka!

Kategori: Allmänt

Igår satt jag och spelade ett onlinespel. Ja vad gör man när man är sjukskriven.
Starstable heter det... Mycket beroende framkallande. Mer om det iett annat inlägg.

Men i alla fall så har jag haft lite glapp i datasladden och sitta p den utan sladd är att glömma då batteriet är kass.
Så blir skärmen mörkare precis som den brukar när det glappar.
Men denna gång lyckas jag inte hitta rätt läge.
Drar upp sladden för att känna så att sitter i där det ska i klumpen i mitten och sånt.
Då skollar jag mig på denna klump.
Den är skollhet!
Tur för den att den inte låg på matten och jag lämnat datorn. Usch, vill inte veta vad som kunde hänt.
Fick lägga den ute.
Så nu funkar inte min data och bilderna är kvar på den ännu...

Imorgon ska vi åka och och köpa en ny sladd till den.

Nu ska jag till vårdcentralen.,..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: