TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Folkrace i Helsingborg

Kategori: Allmänt

Efter inte ha sovit så mycket natten till lördagen var det dags att följa med finaste till Helsingborg och hejja på han när han skulle köra folkrace.
Var rätt ok i foten till att börja med.
 
Behöver inte säg så mycket om HGB för det gick inte så bra. Som vanligt denna sommar.
Han hade för det första en väldigt slö bil och han hängde inte ens med i dom två starterna han gjorde. Eller ja, i första fick han inte i tvåan, men det fick han i andra men det hjälpte inte.
 
Varning (efter en reäl knuff) i första och kom in på en tredjeplats och tekniskt för dörrjävlen i andra och sen kokade bilen så nåt fel var det med.
Så det var bara att sätta sig och kolla på resten.
 
Min fot började verka som bara den mot slutet. Tur det inte varade så länge. Så vid tre åkte vi där ifrån. Trodde jag skulle dö av smärta i bilen. Men lyckades sova en del.
 
På kvällen var det kalas hos Jens syster då Mattis hade fyllt 12.
Jag kunde inte vara där länge. Såg ut som jag hade lipat + att jag nog var påverkad av mina tabletter då jag kände som om jag inte var med i huvudet riktigt.
 
Så vi åkte hem och lade oss. Hade ont så in i fasiken. Tryckte i mig medicin och sömntablett. Vaknade inte riktigt lika mycket denna natt, men när jag vaknade hade jag APONT! Men sen framåt förmiddagen när jag vaknade igen så hade smärtan släpp lite. Hade för visso tagit min morgonmedicin oxå, men det håller i sig ännu! 
 
 
Bjuder på dom få bilder jag tog igår.
 
 
Inte skulle en tjej få komma före honom
 
Men även om han kom före henne så kvittade det för ja, dörren som inte ens gick att öppna på morgonen vägrade vara stängd nu!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: