TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Härlig eftermiddag

Kategori: Allmänt

Har haft en trevlig och rolig eftermiddag och kväll idag då jag vatt tillsammans med mina fina.
Jens har fått mig att skratta mycket idag. Det försöker han jämt men jag har lite svårt ibland. En massa tankar som ligger och maler.

Först följde jag med och hämtade en motor som han köpt. Sen käka vi spätta.
Han åkte och skruvade en stund.Jag passade på att titta på djurakuten på datorn. Hade rätt ont i foten. Hade ju vatt uppe rätt mycket under dagen.
Sen kom han hem och då busade vi med katten eller ja, hon med oss. Är så underhållande att se dom två hålla på haha.
Kikade på Halvvägs till himlen och nu sovdags.

Är så glad just nu och jag hoppas det håller i sig.
Verkar även som om jag tacklar min jobbiga svartsjuka på allt och alla bättre nu med. Hoppas det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: