TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Utflykter

Kategori: Allmänt

Inte orkat blogga så mycket då jag blev lite ledsen över det jag skrev om sist och är väl fortfarande lite grann.

Har heller inte orkat skriva för jag har varit dålig hela semestern.
Men vi har hittat på saker ändå. En hel del.

Slösat lite pengar på ännu en bil också. En cabbe. Hmm
Så nu är det bara en viggen och en subaru som fattas i Jens samling...
Kommer ev slösa lite till då jag vill ha nya fälgar till min bil och nu har jag hittat ett par coola.
Sen får cabben ta mina gamla. Cabben står bara på 15 tums nu. Får se hur det blir.
Blir ju en saftig räkning på datorn med om den ska lagas... kanske så går det att rädda mina bilder.
Ny tele har jag med äntligen skaffat...
Ska försöka och spara lite bättre med andra saker :)

Sen var jag hos veterinären med Släpet idag då hon blitt ormbiten stackarn.
Men njurar och levervärden såg bra ut Tack och lov då detta nig hände i söndags eller lördagskväll.
Hon blev en riktig biff efter djursjuvårdarens injektion av koksaltlösning i nacken. Stackarn.
Oj vad hon morrade när hon tog blodproverna på henne. Men hon gjorde inget. Inga klor eller tänder. Men så är det ju världens snällaste katt med.

Just de. Jens har blitt av med ännu en folkracebil. Min tilltänkta bil var det. Hans morbror blev ju även han av med sin bil i Tomelilla så han behövde en till nu i helgen. Lär väl bli av med denna med även om den inte är så märkvärdig.

Nehepp. nu ska ja torra klart golven här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: