TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

soooova!

Kategori: Allmänt

Jag är vaken igeeeen....
Men ännu har inga tankar flugit över mig. Tur det! Hate them.
Jag sov, men det var vår lille äkta bäbis som kallade på uppmärksam. Och har man skämt bort dom så har man...... Så, man är ju väl förberedd hur riktiga bäbisnätter kan se ut!

Inte en aning vad man ska göra idag mer än de vanliga. Imorgon är det jobb. En natt, känns ok.
Möte kvart i ett på tisdag som jag MÅSTE gå på. Fast chefen sa till mig att jag inte fick för jag inte kan sova....
Men jag har bett om ett samtal med min högre chef efter det så jag måste och vill dessutom.
Känns som det är mycket info på jobbet nu med som jag inte vill missa, även om det kommer i protokoll sen.

Nehe. Ska se om hjärna vill sova lite till nu, några sista timmar innan det blir ett steg närmre tantvarning. Är redan tantvarning...


Hej hopp plopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: