TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Trött i huvudet

Kategori: Allmänt

Jahapp, ännu en sömnlös natt.
Hatar det!!
 
Skitjobbigt!
 
När jag har mina vakna nätter börjar jag grunna på allt.
Denna natten har tankarna varit på hur folk kommer på massa saker om en.
Jag är inte ensam. Och en annan vrider säkert också till en och annan sak något litet när man berättar vidare nåt och i nästa steg blir det vridet lite till osv.
 
Det störiga är att man inte vet var sakerna kommer från så man kan reda ut det, saker man vet "har hänt" men som vridits till som att dom sedan blitt helt fel.
Småsaker men ändå, folk tror ju att man är mer korkad än man kanske är...
 
Inatt hoppas jag att jag kan sova så jag slipper grunna.
Och jag hoppas att mina nya planer kommer att gå i lås så jag slipper vissa saker!
Men det är något jag återkommer med sen en annan gång, för dom procenten är nog inte så höga.
 
Nehe, ska köra lite SSO nu. Sen ska jag ev iväg en sväng.
 
Hej  hej
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: