TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

AJ!!

Kategori: Allmänt

När man inte vatt på gymmet på ett tag får man sådan träningsverk så man inte vet vad.
Det har jag nu.
Framför allt i mage och ben.
Kan knappt röra mig...
 
Idag hoppas jag gymmet.
Tar det imorgon efter jobbet skulle jag tro. Men idag får det bli vila från styrka.
Får bli en runda i skogen.
 
BTW, fick hem på träningsband här om dagen. Det var en jäkla tur att jag toh "hard" för det är då inte speciellt hårt.
Kört lite biceps med det och jag kunde stå och dra hur länge som helst. Kändes inget....... Men visst, får kanske se till att stå på lite mer av bandet så det blir mer motstånd.
Har inte kikat på övningar med det ännu.
 
Gymmet har jag som sagt besökt på folkfri tid. Känner för det just nu.
 
 
 
 
 
Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: