TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Guten morgen :)

Kategori: Allmänt

Pigg och vaken var det här. Eller nja, halvt.
Väldigt motiverande att jobba två nätter till, men det går. Februaris lönelapp triggar! Januaris kom idag. En del mer än vad det brukar vara!!

Innan jag lade mig mötte jag upp Jens på gymmet.
Han hade redan sprungit ca 20 min. Jag hoppade på ett löpband och sprang piggt 15 min. Gillar inte löpband, enformigt. Men idag gick det fort. Instruerade samtidigt J med lite övningar.
Efter 15 min klev jag av och visade lite till. Sen fick jag för mig att springa igen, så det blev 10 min rask takt igen. Jag var pigg.

Jag skulle inte lyfta nåt på gymmet idag, men körde ändå maghjul och squats x 3. Sen bar det iväg hem för att sova.
Det var förresten en perfekt tid att träna. Alla fall denna dag. Inget folk.

Vaknade och riggade upp ett hemmagym och körde igenom bröst och triceps. Funkade prefekt hemma! Nu pallar jag inte röra armarna knappt.

Nu ska jag till Osby och ska lämna blod och kanske svimma lite :)
Seb en snabbis till kstad för att hämta en sak ♥

Hej svej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: