TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Hemmaträning?

Kategori: Allmänt

Klickade just hem ett av dom två sista gummibanden på Sportamore för att ha och träna med hemma.
Det verkar vara väldigt inne just nu, precis som trx var och är.
Köpte det hårdaste av dom tre olika motstånden. Får väl köra lite mindre om det blir för jobbigt.
Har funderat på hur jag skulle göra för att få löpningen lite roligare och annorlunda.
Har gärna velat köra lite stationer på vägen. Grisabanan är perfekt för det.
Men inte för att man orkar gå och rigga nånting innan, och springa och leta efter saker i skogen då det väl är dags är inte så lockande.
Så detta band blir perfekt.
Går att ha med sig på joggingturen. FInns ju dom benden utan handtag också som är lättare att ha med sig i fickan.
Men jag kände att jag ville ha med bra grepp även då jag inte har det med mig, och på sommaren har jag inga jackor med fickor i ändå.
Så, vi får väl se hur detta går.
Ska kika efter lite olika övningar så ska jag bygga ihop en liten runda med olika stationer!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: