TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Klarar allt utom en sak

Kategori: Allmänt

Japp allt kan jag göra efter operationen av foten utan att det gör ont samtidigt eller efter.
Men det är en för mig ändå ganska viktig sak som inte går att utföra riktigt... utfall. Det är rätt känsligt för belastning. Kanske det är just belastning som behövs?

Imorgon är det måndag. "Legday" enligt mig. Men det lutar åt att det får bli på tisdag då bilen ska lämnas på morgonen efter jobbet så efter det vill jag hem och sova!

Idag försökte jag mig på intervaller på Grisabanan. Herre jissus. Men jag får väl vara nöjd.
Nu är mina obligatoriska ägg ätna. Dags för att diska en sådär fyra dagar gammal disk. Är man en ladpåse så är man, eller priorterar man annat så gör man!

hej hopp o snöyran


Kommentarer


Kommentera inlägget här: