TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Måndag och långledig

Kategori: Allmänt

Helgpasset över för denna gång. Var simpelt denna helg med bara två nätter.
Nu är jag ledig till torsdag.
 
Efter jobbet körde jag om Härlunda till Älmhult. Hade glömt bort hur vägen var så jag visste inte var jag var. Trodde aldrig jag skulle glömma det.
Kunnat varenda sväng innan.
 
Så min bil blev lämnad i Älmhult för lite ompyssling.
Hämtade den i eftermiddags.
 
 
Annars idag så har jag inte gjort så mycket.
När jag vaknade så vägrade jag gå ut och springa, så jag gick faktistk ner till gymmet och stod på crossen i 30 min, squats med 40 kg och koncentrationscurls på 6...kg samt lite maghjul följt av 10 min rodd fick det bli.
Imorgon vankas det ben.
Jens ska följa med, men han får lägga upp själv hur han vill göra. Ben tar i särklass längst tid när jag tränar.
Kör ben varvat med mage. Får se vad jag kör för övningar. Behöver klart inte köra så många.. Men det blir ju längre tid om man tar ett ben i taget på vissa saker.
 
Sen har jag röjt lite bland hästsakerna. KOmmer en på onsdag o ska ev ha lite.
 
NU ska jag soooova!
En annan som sovit är katten. Har sovit sen kl halv ett.... nåt fel på henne eller???
 
natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: