TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Mat och redan brutit en sak sen förra inlägget....

Kategori: Allmänt

Satt här o satt.
Tänkte att nä. Jag var inte på gymmet igår och inte idag. Bara fär jag just nu vill vara där ensam.
Tänktr det blir för länge att vänta till lördag så jag plokade fram hantlar, gummiband samt mina gamla träningsgummiband som jag skulle ha till benet när jag slet av korsbandet och opererade det.
Tänka sig, jag hade inte ens öppnat förpackningarna.
Jag lyckades träna vad jag skulle. Biceps och rygg. Fann kanske inte bästa motståndet för ryggen, mentä tre övningar lyckades jag med; lastdrag och stående och sittande rodd.
Kom på att hittade en till på datan med glömde göra den.
Avslutade det hela med 3x5 med maghjulet. Hehe fem var nästan dödligt för min mage verker fortfarande sen i måndags.

Lagade fisk o räksoppa till kvällsmat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: