TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Min dag....

Kategori: Allmänt

Idag har jag inte gjort så mycket.
Gick ju som sagt upp väldigt tidigt och fel en del gjort då.
Tvättade och donade.
Tog en löptur i mörkret, men höll mig i byn. Sprang lite vid skolan och sånt.
 
När jag kom hem steg Jens upp.
Vi käkade frulle. Stek ägg bland annat.
Sedan stack vi en snabbis till hand föräldrar. Dom grattade också oss.. 
Sedan så for vi till gympasalen. Trodde det var match men det var bara föreninges dag så det var bara Lönsboniter så vi stack igen.
Har inte vatt i gympasalen sen jag slutade nian!!!!!
Hade ändrats en del.
Gillade Icas reklamskyllt där inne. Bränn kalorier här, skaffa nya här (ica)
 
Sen kollade vi på Baksmälla 3 innn Jens åkte och jobbade. Jag gick och la mig då vid halv två och sov till kvart i åtta!
Sitter på jobbet nu,
Är lite trött men ska snart ta min celsius och käka lite sallad jag köpte på ica tidigare idag.
 
Hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: