TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Trötthet....

Kategori: Allmänt

Lade mig tio halv elva igår. Vaknat en del under natten men somnat sen igen.
Vaknade vid ETT sen på dagen. WHAT?!?!?!
 
Extrem trötthet just nu. Fryser också extremt mycket. Raggsockar och underställ på hemma, men fryser ändå.
Dubbla täcken och sockar när jag ska sova om jag är själv, eller så håller jag om Jens eller vice verca. Men jag fryser ändå, fast han är varm...
Torra fläckar lite här och var på kroppen, min äckelutslag runt munnen och håret som ramlar av mig med flera saker!
 
 
Ska bli spännade och se vad provsvaren visar. Troligtvis inget...
Funderar på att vända mig till en annan doktor i så fall....
 
 
Men dagen i sin hel het alla fall:
 
Började med att jag vaknade vid ett som sagt.
Sörplade i mig ett glad mjölk och pulsade ner till gymmet. SKet i att där skulle vara folk.
Fast det var bara jag och min gamla dagisfröken till att börja med :-)
Vi lyckades till och med göra samms sak. Köra en halvtimme på crossen. Samma program hade vi också ;-) Även om jag körde en level högre. Fast dom sista fem minuterna sänkte jag den ett snäpp. 
När jag var klar körde jag några squats samt sidoböj med vikt innan jag gick hem. Blir ett biceps och bröst pass imorgon. Har ändrat lite nu! Ska testa detta! Det blir direkt efter jobb. Men nu insåg jag att jag glömde hälften av kläderna hemma så jag får köra inom o ta dom.
 
FÄrgade utväxten innan. Blev sådär... Gul igen.. Läste varför. Antingen för lite färg eller för kort tid. Inget av det. Vräkte på färg o hade det i en timme.
Jaja, det får va som det är.
 
Tog Jens bil till jobbet inatt. Han har dubbade däck. Han fick äran att köra aeron. 
Imorgon blir det bio i växjö och på lördag kommer tuss.
Hanna frågade även om vi ville med till Kstad så det ska vi KANSKE.
 
 
Inatt är vi två på jobbet. Både bra o dåligt. Dåligt för jag är satans toanödig :-)
 
Hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: