TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Irriterad ALLAN!

Kategori: Allmänt

Skrev just ett långt j-la inlägg här om hur irriterad jag var på X antal folk och TVÅ av dom som är skylldiga mig en ursäkt just nu!
Nr 1 ska jag ställa mot väggen så fort jag träffar människan på lämpligt ställe och fråga vad i hela friden det är frågan om.
Nr 2 ska komma med en ursäkt inom dom närmsta dagarna.
 
Dessutom så har en person som heter E sagt nåt han inte bör säga? Nåt som inte ritkigt stämmer?
När det i själva verket kommer från någon som heter B själv har skrivit detta i SMS till någon som heter J.
Och dom enda som sett detta är Jag och E och sen vad som hände den kvällen då jag jobbade men fick höra av E sen har då inte jag och J sagt till en käft alla fall!
Bara pratat om det tillsammans och om det nu skulle vatt så så hade jag inte föraktat HEN för det! Det hade väl fått vara som det var i så fall. 
Men eftersom vi nu är väck så har väl vi två spridit ut detta till halva sverige.
För det är väl det man får höra, men man får inte höra från vilken det kommer....som vanligt
 
Men som sagt, det är B själv som smsat om det samt Es ögon som såg den där saken. Och E har X antal vänner som vi inte umgås med och dom står han ju såååå nära. 
 
Skrev mycket längre innan, men ilskan la väl sig lite.
 
 
Får se om man åker till Motala på måndag eller inte. F har kluddat till det med campingplatserna..... :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: