TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Sugen på semester!

Kategori: Allmänt

Hello 
 
Ett försökt till ett litet inlägg :-)
 
Först måste jag berömma mig själv för den senaste tiden. Den energi jag haft och har känns underbar. Krafter och ork till att göra saker.
Mitt i allt detta får jag maghaveri nu i helgen som var. Först idag magen var normal igen. Men mellan skoven han jag med att motinera. Tur det bara var från ett håll och att det gick att kontrollera något alla fall ;-)
 
Nog med skitsnack.
 
ALlt är packat och klart inför torsdagen. Ska bli mysigt att sova i tält.
Vet i fasen hur jag ska överleva matmässigt nu när man vatt hälsosam en tid. Dessutom kommer det att slinka ner en del alkohol skulle jag tro.
Så tisdag nästa vecka kommer att bli tuff att ta tag i allt igen. Jag vet att jag lätt faller tillbaka efter jag festat. Skitjobbigt. Måste försöka ha lite diciplin på mig.
 
Semester, ja, det dröjer ett tag till. Vecka 29 går jag av på måndagen och även då är det bara att åka hem och sätta sig i en bil igen.
Våra planeringar är så himla bra. Nästa år blir den kanske bättre.
 
 
Idag försökte jag sova länge. Blev till 10. Drog på träningskläderna och körde ett pass med fokus på biceps och rygg, men även inslag av axlar. Får bli ett "sista" bröst och triceps-pass imorgon när jag vaknar efter jobbet, innan jag tar och lägger mig på latsidan några dagar.
Visst, kunde tatt med träningskläder. Men när det inte finns några faciliteter dit vi ska är man inte jättesugen att bålsvettas. Det blir att torra armhålor och bak med våtservetter, bada i älven och använda torrschampo. Kanske kanske vi orkar (snarare kan) köra iväg och duscha nere i byn.
 
 
Nehe, nu ska jag ringa ett bolag och höra så dom fått in min beställning av hemleverans av lite flytande varor. Fick nämnligen inget bekräftelsemail. Står för visso när jag söker på ordernr och mail att det finns bokat. Men det stod att man skulle få en bekräftelse direkt på mailen.
 
En i tiden passane bild från Almedalen på Gotland. Från förra året, veckorna efter partierna lagt beslag på den!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: