TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Träningsverk i röva efter rygg och biceps!

Kategori: Allmänt

Sitter i en mjuk soffa med värsta träningsverken efter gårdagens biceps och rygg pass.
Körde för visso ben i måndags men jag tror inte att det var dom övningarna som satte dit denna goa värk.
 
Körde en del goodmornings (inte så tungt, 30 kg), marklyft (pallar inte mer än 50 kg då min vänsterhand öppnar sig) samt ryggresningar i ställningen med en 15 kgs vikt.
Fokuserade och klämde verkligen ihop baken. Ryggen känns den med. Körde lite axlar med.
Biceps får jag ju aldrig träningsverk i :-( Lite trist, jag lyfter så mycket jag kan och orkar men nä.
Brukar köra 10 reps av allt x 3, kanske ska ändra det upplägget på just på biceps.
 
Idag blev det triceps och bröst. Ville inte hoppa över det igen för tyvärr har det blitt lidande förr.
Kändes redigt bra faktiskt.
Efteråt körde jag 20 min på löpbandet med lite fartlekar. Varvade med lite ökningar och backar med jämna intervaller.
Sprang inte saktare än 12 km/h (??) i alla fall. 
 
 
När jag kom hem käkade vi lite sen tog vi och fixade det sista inför morgondagen.
 
Nu sitter jag på jobbet.
Innan så solade jag. Somnade pladast där inne och glömde därför stänga av extrarören för ansitet som jag brukar göra efter lite mer än halva tiden.
Hoppas inte jag krackelerar i ansiktet bara.
 
Färgade till mina bryn i helgen. Tänkte det var ju perfekt för då hinner det som eventuellt hamnar på huden gå bort.
Men nej. Har fortfarande färg på huden och det ser ju hemskt ut.
 
Nu tackar jag för mig på nårra dar.
Nån smartphone äger jag inte för tillfället ;-)
 
Bye
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: