TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Booty booty...

Kategori: Allmänt

Jahapp, idag blidde det inte mycket sömn, Två timmar? OM det ens blev det?
Och då var jag skitpigg hela natten då det var fullt upp!
 
Ja vad gör man om man inte kan sova? Jo man drar och tränar. Så lite efter 10 var jag på gymmet och körde ett gött benpass.
Blev inte så många saker men körde rätt tungt. Tungt för min del och lite mindre reps. Hade 60 kg på ryggen, vet inte om jag haft det innan. Körde 5 reps med det.
Men en sak stör jag mig på. Det är att jag inte pallar mer än 50 kg på marklyft. Där ska man klara minst sin egen kroppsvikt hörde jag nån gång.
Det är inte tungt, men min vänsterhand går inte att hålla stängd. Funderat på att skaffa ett träningsredskap för att träna upp kraften i den.
Blev några övningar i kabelmaskinen också och så min fortsatta träning att fixa en endaste liten chin. Är på god väg ;-)
 
När jag kom hem blev det gräsklippning i timmarna två.
Vilade lite inne och käkade lite kvällsmat innan det var dags att gå på coren.
 
Imorgon blir det biceps och rygg på fm när jag vaknar. Sen får vi se vad som händer resten av dan,
 
Hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: