TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Jag lever

Kategori: Allmänt

Vill bara att meddela att jag lever och att jaf mår bra.
Eller ja. Jag har vatt kass i veckan och nu är jag förkyyyyyld.
 
Våren har kommit med stormsteg. Japp, fast i helgen kan det bli snöööööö jippiiii
Jag har tagit lite grann i trädgården, visst blir det bra men GUD vad mycket som ska göras.
EN sak i taget.
NU ska jag jäma ett land med marken, har dratt upp plattorna. SKa göra gräsmatta där.
Blir väl en del lökar som blir kvar som kommer sticka upp till nästa vår sen, men det blir väl lite fint.
 
Tja, vad har hänt sen sist?
 
Jens mormor har gått bort, jag har börjat på core och trx samt cirkelträning ibland.
Fått benhinneinflamation då jag bytte löparskor så det har blivit väldigt lite av den varan på sistone tills det går om.
 
Sen så har vi köpt nya fina cyklar. Får hoppas vi får ha dom i fred.
 
Tja, lite smått å gott.
 
Just det. Jens har börjat på ett nybygge nu då den andra blev klar (förutom färg).
En Saab 95:a från 76 el 79 eller när det nu var. Skulle först göra gatubil av den men det var på tok för mycket kexchoklad.
Sen har vi grunnat o klurat på lite färger som man kan ha och köra med om det nån gång i framtiden inte är nåt team längre. Och vi har nog kommit på nåt nu.
SKulle bara rita det lite i paint för att se hur det blir.
Nån som har en ritad bild på en 99:a som man kan lätt använda i paint? Hittar ingen bra på nätet som man kan låna.
 
Just det.
För att byta samtalsänmen här lite hur som hälst så har jag ju börjat jobba dag.
Jätteskoj att vara lite social.
Men nu jobbar vi om varandra ÄNNNU mer så nu ses vi typ i dörren och säger hej, om vi ens gör det. Jaja. Vi överlever.
Men denna helgen blir astråkig. Ingen som kan hitta på nåt och han jobbar.... bläää
 
Jaja. SNart stockholm då ja. Fick min julklapp från jobbet idag ;-)
Vi ska göra två val och jag fick mitt förstahandsval. Haha, det fick ingen annan. Valde mellan denna kabinresväskan samt ett handdukssett. Man brukar alltid få det billigaste.
Denna kanske var det ;-)
 
Nehepp, blir en lugn kväll o em för mig idag. Är så snörvlig.
 
Hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: