TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Denna dagen

Kategori: Allmänt

Då har jag krupit ner i pyjamasen och lagt mig i sängen.
Min dator funkar nu men pallade inte sitta nåt vid den.

Inget bra på tv förens 20 00 men pallar inte vänta tills dess.

Tänkte läsa lite. Igår köpte jag tidningen shape up. Visade sig då att det var förra numret. Det fick jag reda på då jag läste alla mina bloggar jag följer.
Min absoluta favorit har vatt Ida Warg ett bra tag. Trots efternamn ;)

Följer hennes Insta och Youtube med. En riktigt jordnära tjej. Fruktansvärt inspirerande. Inte just för att hon är så smal. Tror hon är så nätt rätt naturligt. Men hon är så jäkla duktig, stark, glad och trevlig och hon inspirerar till träning på ett bra sätt.
Hon kör ganska mycket cirkelträning och en hel del med egna kroppsvikter.
Hade även ett program på 3an i våras där hon coachade några tjejer. Ingen vågade säga emot 😉



Vad har jag gjort idag då? Jag vaknade jävligt tidigt efter att ha jobbat natt. Det var ett fasligt levande utanför.
Men jag bet ihop och humöret höll jag i schack.
Frågade Jens lite snällt om han kunde tänka sig att följa med på cykel. Jag skulle ta en liiiite längre runda och jag var lite småorolig för min andning och jag vet inte hur mycket folk det går där om det skulle hända något.
Han hängde med.
Döm av min förvåning. Tom mage och knappt ingen sömn så sprang jag HELA rundan på 4,5 km. Utan att tappa andan. Jens hade telen med runkeepern i hans ficka så den stämde väl inte riktigt. Men det tog alla fall 25 min och det var rätt ok ändå. Jag ska alla fall reda ut 5 km på 25 om inte en allt för lång tid.

Jag har börjat måla i hallen nu. Slipat och grundat dom tre listerna på väggen. Imorgon kommer Jenni. Då ska vi kika på trappan om hon tror det är enkelt att slita bort mattan där, slipa till trappstegen, måla och sen slänga på skyddstyg eller vad det kallas. Steg heter det kanske. Jag vet inte.

Bordet funderar jag att vänta med. Visste det sletet och lojt men det ser rätt ok ut med brunt bort och vita stolar. Borde fota .
Just det. Gardiner kunde jag ju beställt på Jo tex idag ju. Har hittat fina hissgardiner till köket.

Innan jag slutar måste jag visa vad resultatet blev när jag gjorde Sveriges säkraste valkompass.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: