TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Sjukgymnast

Kategori: Allmänt

Var där idag.
Nä jag hade inte ont var hon än klämde.
Hon sa dock jag var lite svullen samt att hon kände nåt konstigt på foten som dock ej gjorde ont.
Jag sa att det kanske var skruvar. Har inte riktigt koll på vad läkaren sa att han gjort med mig när jag vaknade ur narkosen.
I vart fall sa hon att jag kunde börja testa springa lite, fixa nya skor på typ Löplabbet samt lägga en dyna i skon. Redan glömt namnet. Bara det att då kommer det bli rätt trångt i skorna....

Tog just en promenad mellan skurarna. Ner mot Edema, skogen, verkstaden och hem.
Ja.. jag fick ont i foten..

Hon skulle ringa mig om 1.5 veckor. Blev jag sämre fick jag höra av mig och hade jag fortsatt känningar när hon ringer skulle hon konsultera en läkare så jag kunde få röntga foten.

Efter besöket där hade Jens anlänt till Osby. Vi åkte och hälsade på Johanna och Andre och lilla söta Elsie.
Jens hämtade stålfingrar så det slipper bli som i Tomelilla.. missa en afinal pga det.. han som visste att den kanske kanske var på gång att ge sig...
Dom bjöd på supergod rabarberpaj.
Vi gav dom ett fläderträd i present. Johanna efterlyste ju fläder i somras :)

Nu ska jag byta om till jobbet


Kommentarer


Kommentera inlägget här: