TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Det var ju mindre bra

Kategori: Allmänt

Brukar hjälpa att rings läkaren så går bekymren om.
Det gjorde ju min fot.

Men gårdagens promenix gjorde visst att jag fick ont igen.... Det är ju typiskt.
Jag som tänkte springa som tusan nu..
Är det inte värre än så här så gör jag det ändå! Knasigt kanske, men om det nu är en spricka så kan den ju komma fram redigt så dom kan hitta den!

Nu är jag alla fall ledig till fredag efter denna natt. Men jag kommer nog inte dra ner på gymmet. Kör lite hemma denna veckan med.
Kikade förresten på skivstång (vågar jag ej lyfta just nu) på sportamore. Men dom hade bara max 20 kg kitt för 700. Vill ha lite tyngre. Det är ju vad stången där nere väger.
Fanns en sådan stång att köpa med den var för dyr ;) då kan jag lika gärna önska med julas egna kitt!

Bild på djuret jag hatar mest! Tur för den att den var på behörigt avstånd innanför galler! Kanske var det den som käkade upp djurskötaren för några år sen? Kanske är denna i en skog nära dig snart? Det vet man aldrig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: