TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Ikea igen

Kategori: Allmänt

Började morgonen med en löptur. Blev hela grisabanan idag. Jissus så kass jag är men jag tog mig runt. Göteborgsvarvet är låååångt borta. Så även min forna kondis.

Efter det drog jag till Ikea med stolen. Inga bekymmer. Öppnade den andra paketen på plats för att kolla så den var riktig.
Sen drog jag och köpte färg och insynsskydd till toan.
Drog hem och rensade ogräs i värsta landet.
Väkte Jens vid lite efter tre och vi drog till tippen.
Efter det käkade vi.
Han drog till verkstan och jag lukade klart.
Drog igång gräsklipparen men skären trillade av så det var inte så lätt att klippa då.
Blev ett telefonsamtal.......Hade inga verktyg hemma.

Nu blir det dusch (igen...) och disk.
Skönt att energin infann sig denna vecka ändå.. undrar när den tar slut denna gång.


Just det. Var tvungen att testa den omtalade bananpannkakan till frulle idag. Nja. Vet inte riktigt. Blev mätt länge alla fall och det är ett bra betyg från mig som aldrig är mätt.



Och så slänger jag in en bild på två söta kissar. Selma och August





Kommentarer


Kommentera inlägget här: