TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Försökt idag igen

Kategori: Allmänt

Denna dagen i sin ära.
Den har över lag faktiskt varit bra.

Började dock med att jag gick och la mig och somnade väl kring halv 9.
Kl 10 drar grannen igång sitt tröskverk till gräsklippare och jag blir förtåss pigg och irriterad.
Somnade väl ca 45 min senare och sov sen ända till kl 13.
Då gick jag upp och drog på träningskläderna och sprang HELA grisabanan. Gick inte en gång.
Gött.
Nu blir det till att öka till hela 5 km... Hej och hå.

Efter löpturen blev det gräsklippning. Jens klippte halva igår och jag bad han spara halva till mig. På eftermiddagen var alla fall gräset nästan torrt från dagg till skillnad då grannen tvunget skulle klippa..

Medans jag klippte gräset försökte sig Jens och mamma på att rensa avloppet i källaren med hjälp av rensband. Men det gick inte så vi fick ringa rörmockaren. Han kommer imorgon eller på fredag.

Jens han har träffat en ny god vän nu i sommar. Han är jättetrevlig och dom verkar trivas ihop. Samma intressn utöver folkrace.
Vi bjöd honom på gourmetmiddag i form av färdigpytt och ägg. Han var så nöjd så.
Sen stack dom iväg och fiskade. Ja lade mig i soffan och kollade på hästhoppningen och försökte vila.

Nu är jag på jobbet.
Vi ska ha rapport nu snart.

Vill bara skriva det att jag har försökt idag igen att få kontakt men inte lyckats.
Jag har nog kanske kommit på vad det beror på.
Måste våga fråga det nu i dagarna.
Blir fruktansvärt ledsen om det är det jag grunnar på.

Hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: