TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Framsteg på pulsen

Kategori: Allmänt



Ja jag har ju gjort framsteg med pumpen alla fall. Inte lika chockat hjärta längre.
Ok det är bra med hög puls och man ska ligga över 120 för att förbränna. Men närmre 170 och att man knappt kan andas efter en liten kort joggingrunda är nog inte så bra.

Tog hela Grisabanan idag med. Utan att gå. Kunde inte ha tele med för har inga fickor och ville inte ha den i toppen. Inte en fuktskadad tele till även om denna är säker från det påstås det.
Enformigt att springa där, men om jag är själv och det skulle hända nåt så vet jag att sär alltid kommer folk.

Imorgon ska jag lägga till den långa breda backen en extra gång. Först ett varv runt och ner för branta, sen runt till höger och uppför långa igen och sen hem. Blir nog knappt en km längre med får en extra backe alla fall.

Foten är bra nu men oj vad det börjar kännas i knäet. Förståss.
Det är på baksidan av alla ställen.
Men mest när jag startar och när jag sprungit och sen går. ..

Aldrig krämpfri ;)

Nä duschen nu. Det rinner!

Här är lördagens bil förresten


Kommentarer


Kommentera inlägget här: