TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Träningsblogg 28/1 2008

Kategori: Allmänt

Blääää träna, hur skoj e de???
Jo det kan det vara om man inte är själv!
Men idag gick de redigt bra att springa den psykiskt påfrestande rundan. Varför den är pskiskt jobbig att springa vet i tusan.
Sedan har jag mockat. Det kan väl kalla träning??? Det är rätt slitigt för ryggen om inget annat.
Nu ska jag ta några varv på cyklen med. Lia bra det så mycket godis som jag käkade i helgen. Måste ju kunna komma i min nya bikini på måndag :-)


Rosanna har tappat skon. Tomas skulle höra av sig om han behövde hovslagaren... Lite onödigt att Moje kör hit annars. Blir dyrt. Då tar ja häldre av den andra framskon. Men då kan jag bara rida på gräs.


Fick slänga ut katten imorse när jag försökte sova. Han var för busig.

Nä, cykla var de.

hej hej