TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Lite nere

Kategori: Allmänt

Typ ej sovit nåt inatt.
Grubblat på en massa gammalt.
Hwr framför allt och gör, saknar min första häst så mycket att det för ont.
Lever hon så måste jag få träffa henne nu.
Smsade ägaren som står på henne nu. Kunde ringt men vågade inte.
Tänk om hon inte lever. Tänk on hon gör det men hon säger att hon ibte gör det.
Jag lovade att aldrig göra mig av med henne.
Jag lovade.
Allt jag gjorde för att rädda hennes liv när hon höll på att dö...
Vilken häst hon var.
Henne kunde man lita på till 110% i alla lägen. Så blev det som det blev. ......
Ända utvägen i det läget. Klart en snäll lättriden häst går att sälja billigt trots lite stela höfter sen efter det som hände.

Jag är nervös på svar från personen i fråga. Kanske inte ens svarar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: