TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Det här med diciplin...

Kategori: Allmänt

Jag är ju världens kassaste människa på att sköta kosten!!!
Jag älskar och träna och jag gör det i stort sett varje dag. Och hade jag inte gjort det hade jag vat stor som ett hur.
 
Just nu kan jag inte springa. Det gör jag i vanliga fall nästan dagligen kombinerat med gymmet i alla fall varannan dag, minst.
Men vad gör jag??? ÄTER! En massa skitsaker. Det var ju det jag INTE skulle göra.
Sitter här och är skitsugen på nåt nu fast vi just ätit kvällsmat.
Jag ska inte ska inte ska inte. 
Finns banan som jag kan ta sen.
 
Jag har ju en inre syn, ett mål, en vilja. Varför inte sträva efter den då?
Varför finns det två stycken Tina som skriker efter olika saker??
 
Jaja, suck. Får försöka genomlida denna kväll. Nu har jag skrivit det här så det kanske fungerar bättre ;)
 
Som sagt, älskar ju att träna. 
Så idag vid 12 körde mamma ner mig till gymmet.
Gjorde ett försök till benpass och det gick faktist rätt bra fas jag har min opererade fot i ett paket ännu.
Lyfte inte så tunga vikter och gjorde inte alla övningar jag brukar.
Körde även lite magövningar. Körde faktiskt plankar som en av dom. 3x1 minut. Jag stod bara på mitt ena ben, det andra, skadade hade jag lagt upp på det andra. Gick jättebra!
 
Klarade inte av att göra sidoböj på ställningen för det gjorde ont i min vänstersida på benet då jag har snebelastat mig nu en och en halv vecka, så jag brydde mig inte om det. VIlle ändå träna sidomusklerna på magen så jag provade att hänga mig i TRX-banden, men det kändes inte så stabilt med en gång så jag var rädd att jag skulle trampa fel med foten. Så jag struntade helt i dem.
SKa testa sidoplanken nån dag så får vi se om det går.
 
Nehe
Ikväll är det lite på tv alla fall. Så det får bli lite sånt.
Imorgon ska vi ut och äta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: