TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Mys

Kategori: Allmänt

Så då har vår nya soffa samt våra nya sängar anlängt.
Tyävvr var Jens soffbort för stort så det fick bli mitt lilla vita. Tur jag ej lyckats sälja det.
 
Ser lite annorlunda ut nere nu än tidigare. Alla fall tv och finrum.
 
Sovrummet är väl egentligen klart. Bara datan och bokhyllorna som ska ut samt nattduksbord ska in.
 
Imorgon när jag vaknat ska det renasas undan på "gården". Det ligger högvis med trädgårdsavfall med bukar etc på uppfarten men imorgon ska det äntligen väck.
 
Väntar fortfarande även på att kommunen ska komma med jord vilket dom lovade i våras. Dom har lyst med sin frånvaro...
SKulle ordna till hela backen och så gräs där. Men nä det får la bli till nästa år. Ser ut som fan med ogräs.
Även precis bkom huset är det inte så grannt. OK det är bättre än innan, men där skulle fyllas upp med jord och sås riktigt gräs. Det är mest ogräs där nu men det går ju att klippa och sånt, men kunde vatt lite finare.
 
Köpte gräs på Börjes för några veckor sedan och sådde på ett par stället i gräsmattan, men gud vad dåligt det växt. Nu idag såg jag att det komit några strån alla fall.
 
Idag har jag rensat ogräs. Tog hela gången bakom huset. Den var så fin när Jens grävde fram den, men nu var det totalt igensatt igen. Men nu har den lika fin igen. Lägga plattor där nu eller singel? >Vad vet jag.
Alla fall gjort nu för det kommer jag itne kunna göra sen om jag blir opererad på fredag.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: