TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Denna dag till enda

Kategori: Allmänt

Jobbat sprungit handlat ätit fixat inför morgondagen mm.
Det tog hela dagen...

Jobbet gick bra.
När jag kom hem svidade jag snabbt om till träningskläder och begav mig ut. Hade inte bestämt vad jag skulle göra men när jag närmade mig gymmet bestämde jag mig för en snabb runda på grisabanan eftersom jag var tvungen att hinna till LNT som stänger 18.
Det blev uppvärmning fram till första backen. Den sprang jag förbi. Började gasa allt vad det gick med slitna knän och allt, mellan två stolpar (passerar en) för att sedan lunka fram mellan en stolpe. Körde ner till åkern och sen tog jag det lugnt mellan några fler stolpar för att köra två till intervaller innan första backen.
Blev att jag gick raskt upp för den.
Där drog jag fram en sten (låg tre ormar under) och körde 10 squats.
Sen lunkade jag på igen och upp för den långa backen och ner för den branta som jag sprang förbi i början. Där startade jag mina intervaller igen och körde ända ut till vägen, lika dant som innan.

Så här grann var jag... Skor - nike free 5,0 (herr), tajts - gina tricot, linne - nike, cerice sporttop - puma, sockarna vet i fasen. Seger kanske :)
Nu får jag alla märkesfreek efter mig då jag blandar hej vilt ;)
Like it.


Nu ligger jag i sängen och väntar på älsk.
Tidig morgon imorgon igen. Han ska köra folkrace i Karlskrona. Imorgon garanterar jag det är sista gången jag ser "min" bil.
Hejjar även på nästkusinen som juniorklassen!
OCH det ska ju bli spännande att "träffa" vissa människor imorgon med då ja.
Hoppas att det finns nån ledig fläck som inte är jämte precis.
Sen håller jag mig nog på publikplats under hela tävlingen.


Sen har mina farhågor och inutioner slagit till igen.
Tågolycka utanför byn idag. En man omkom....



....Natts....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: