TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Mööööre

Kategori: Allmänt

Den 1:a maj e de Möre som gäller.
 
Jag funkar bäst i hejjarklacken.
Jobbar ev sen så ev får jag ta egen bil ner.
Men har gjort ett försök till att byta bort den till fredagen istället. Bara chefen som ska säga ja först.
 
Ja det blir den lille blå igen.
Får se vilken gestalt den antar tills dess ;-)
 
Får se om det blir tomme hem denna gång. Men jag har ju en impulsiv karl så han har redan garderat sig och köpt en ny...... suck
Ja, får han syn på nåt han gillar så kan han itne låta bli att köpa.
 
Men jag bryr mig inte vad han gör med sina pengar. Han får göra vad han vill.
Men det var ju ett rykte som for rundor om att jag hade stenkoll på hans pengar.
Ett rykte som jag till och med kunna finna källan till om jag mindes vem det var han pratade med den gången.
Då satt jag till o med jämte.
Så det är la där det kommer från. Jaja, han borde nog ha koll på mitt konto i stället, innan Sportamore länsar det helt.
REA där igen nu på massa snyggingar
 
Hej hopp
 
Bild från Möre förra året n'är bilen havererade några meter efter start i B-finalen........
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: