TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Aa inte igen

Kategori: Allmänt

detta är uppredat nu.
 
men i alla fall ska folk passa sig för vad dom säger!
får jag reda på det hugger jag direkt.
och bara för jag gjorde det denna gången råkade det mog ställa till lite annat med är jag rädd för.
när jag fick reda på detta så skrev jag direkt ett meddelande. Kände inte för att ringa i min upprördhet.
synd bara att min data fick bli lidande sen bara. Fan om hårddiskarna där bilderna låg pajade!!!
Men jag fick svar sen alla fall. Jag fick svara igen och i nästa meddelande fick jag en ursäkt!
Nu hoppas jag att allt det andra reder ut sig bara, men det har inte jag att göra med!
 
Så nu är jag utan både data och tele!
 
helgen har i övrigt varit bra förutom söndagen som sket sig med allt! Folkrace med hur bra chans som helst till a final som i stället blev c pga ett så kallat stålfinger!
Sen gick väl inte bilen 100% i c pluss att han liksom alla vi andra inte trodde den som låg tvåa tatt jokern. Men de hade den tydligen och vann....
men jaja. Det är ju folkrace. 4 av fem heatsegrar och en bil som dör i solklar ledning så var han rätt nöjd med en 2a i c. Mindre nöjd att han blev av med bilen. Men sen gick den ju bäst av alla framhjulsdrivna med! Behövs inga webrar för den ska gå undan! Den gick väl förvisso inte fullt ut från början då det var lite problem med strömmen och var lite seg i c med och det var nog det med.
Han skulle kanske stängt av bilen för att dra ner buden........(&&?:!/!,!/'flc
onödigt att slösa dom pengarna på skydd, men Jaja på det med.
 
hej då

Kommentarer


Kommentera inlägget här: